måndag 25 oktober 2010

Vill sätta tänderna i.....


Nu ska nerverna både skruva sig, darra och morra för nu ligger de här titlarna på mitt
 nattduksbord!

De två avslutande delarna av ungdomsdeckarserien Tre, Mördarens ansikte och De som lever vidare.  Ett sammelsurium av hemligheter ska nu få sin upplösning.

Trussonis Angelologi del 1: Änglarnas tecken utlovar grymma halvänglar i strid mot människor. Boken ska filmatiseras!

och Strindbergs stjärna av Jan Wallentin är så den sista i högen som utlovar andlös spänning i en historia som ska vara både magisk och med referenser till historiska expeditioner, en blandning av fakta och fiktion.

4 kommentarer:

  1. Oh, jag vill också läsa! Nån gång, när jag får tid... //Maria

    SvaraRadera
  2. Började på Angelologi igår, lite smått bara. Än så länge får jag lite Dan-Brown-vibbar blandat med Historikern. Vi får väl se helt enkelt hur det tar sig :-)
    //Mari

    SvaraRadera
  3. Eftersom jag tyckte väldigt mycket om båda kan jag ju inte göra mycket annat än se fram emot att läsa den. :) //Maria

    SvaraRadera
  4. Den är hittills hur bra som helst tycker jag!! / Pernilla

    SvaraRadera