torsdag 17 november 2011

Nyinramlat

Det är alltid lika kul när de senast beställda böckerna trillar in till biblioteket!

Det är med pirr i magen jag öppnar paketen och detta trots att jag ju egentligen vet vilka böcker det är... men känslan av den lena oförstörda omslagsytan....och olästa hoppingivande blad.. mmmm!! Jag hoppas och vet att böckerna snart kommer att se betydligt mer tummade och slitna ut men det är fortsättningen på tjusningen.


Idag kom en massa efterlängtade böcker, bland annat del tre i Magnus Nordinserien som börjar med Skuggvarelser, Skuggvandrare. En suverän serie för den som vill unna sig en urgammal varulvslegend och modern kärlek! Jag är också spänd på Maja- Maria Henrikssons Inte på riktigt, inte på låtsas. Hennes Jag finns var gripande och väldigt vackert skriven så förhoppningarna är stora!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar