torsdag 16 december 2010

Juldagsbio

Nog för att Änglagård- tredje gången gillt har premiärdatum på juldagen men jag tycker nog att det är viktigare att även tredje Narniafilmen - Kung Caspian och skeppet Gryningen har biopremiär då.
Jag har inte varit så där superentusiastisk över de två tidigare filmerna men jag håller ändå hoppet vid liv. Jag tycker ju så mycket om böckerna, det är nog de böcker som jag läst flest gånger. Så jag kommer att gå på bio i jul och jag tror verkligen att jag kommer att tycka att filmen är bra. Så det så.

3 kommentarer:

  1. Jag gillade inte första filmen, men däremot den andra! =) Får hoppas du tycker om den tredje filmen - alltid mysigt med bio i alla fall!

    SvaraRadera
  2. Håller helt klart med om att andra var bättre än första så det går ju åt rätt håll :-) Och jag tycker att boken om skeppet Gryningen är en av de bättre så förutsättningarna finns ju. Som du säger, bio är alltid bio.
    //Mari

    SvaraRadera
  3. i tvåan filmen är det så mycket krig i, visserligen med endast djur,svärd och en hel del människo-hästar, men ändå. Vi gillar boken ettan och filmen ettan. Å, det är så mysigt med Narnia med alla sina viskande träd och mystiska djur. Vi har sett på reklamer på Narnia- Kung Caspian och skeppet gryningen. Den verkar väldigt bra! Besök gärna våran blogg, där har vi lagt upp nummer tre av vår julkalender.

    SvaraRadera